Inzicht & Impact

Inzicht & Impact

Website
Bezoekadres
Laan van Meerdervoort 36
2517AL, Den Haag
Plan je route
E-mail adres:
durkbosma@inzichtimpact.nl
Telefoon
0614232441
Provincie
Zuid Holland
Vacature
This is some text inside of a div block.

bent u de eigenaar van dit bedrijf? Meld u aan voor een bedrijfsprofiel.

Meld u aan voor een bedrijfsaccount

Waarom

Inzicht & Impact

Goed marktonderzoek helpt marketeers om de juiste keuzes te maken. Zo simpel is het. ​Succesvol marktonderzoek beantwoordt daarom de juiste vragen op een heldere en inspirerende manier.

Inzicht & Impact helpt opdrachtgevers om marktonderzoek succesvol in te zetten.

We doen dat op 3 manieren:

- Uitvoeren van kwantitatief en kwalitatief onderzoek

- Ondersteuning & advies voor marktonderzoekers en marketeers

​- Trainingen en workshops

Kwaliteit en certificeringen

Aangesloten bij Data & Insights Network
Ja
Research Keurmerk Groep:
Nee
MOA gouden standaard:
Nee
Gebruikt Onderzoek filter:
Nee

Faciliteiten

Contactpersonen

Durk Bosma
Marktonderzoek specialist
Telefoon:

Typen onderzoek

  • Communicatieonderzoek
  • Evenementen onderzoek
  • Haalbaarheidsonderzoek
  • Imago-onderzoek
  • Klanttevredenheidsonderzoek
  • Medewerkerstevredenheidsonderzoek
  • Naamsbekendheidonderzoek
  • Prijsonderzoek
  • Productonderzoek

Branches

  • Advertising
  • Automotive
  • Bank- en verzekeringswezen
  • Bouw/woning
  • Fast moving consumer goods

Onderzoeksmethoden

  • Deskresearch
  • Diepte-interview
  • Face-to-face
  • Groepsdiscussie
  • Kwalitatief Onderzoek
  • Net Promoter Score
  • Observatie en registratie
  • Online onderzoek
  • Panelonderzoek
  • Schriftelijk onderzoek
  • Social Media marktonderzoek
  • Telefonisch onderzoek

Referenties

No items found.

Reviews

Juryrapport MOAwards 2013
MOA

"Marktonderzoek is nog te vaak slechts toetsing en wordt te laat ingezet…"

Als Durk dat zegt… dan pak je tussen de regels door de visie van Durk op ons vak. En z’n frustratie… En de reden om een eigen bureau  te starten. Hoe gaan marketeers, managers met marktonderzoek om? Door hen te laten zien wat insights en ‘cijfers’ bieden, wat ze verduidelijken, dan levert dat pure kennis op vindt Durk. Maar, als marktonderzoek dien je altijd nog een extra slag te maken voor je opdrachtgever. Wat dan? Zorg dat je patronen en structuren voor je opdrachtgever zichtbaar maakt. De effectiviteit van marktonderzoek is voor Durk dan ook iets om direct mee aan de slag te kunnen. Durk maakt onderzoek praktisch. Dat blijkt ook uit zijn (studie)boek dat hij samen met zijn oud-werkgever Erik de Kort heeft geschreven, getiteld “Wat is de vraag”.

Juryrapport MOAwards

Ilse Schoenmaker
MARE

Durk beheerst de theorie en praktijk van marktonderzoek en dat zie je terug in zijn training Kwantitatief marktonderzoek. Inspirerend en zeer verhelderend!
(Ilse Schoenmaker, Research Director, MARE)


Onze professionele partners