De Marktonderzoek Bloggers

De wereld van marktonderzoek is dynamisch, is constant in beweging. Dit vraagt om innovatieve en creatieve marktonderzoekers die de ontwikkelingen in de marktonderzoekbranche scherp volgen, trends zien en (bij voorkeur) de trends voor zijn. Wat gebeurd er allemaal in deze wereld? Dat lees je op onze blog-pagina. Hieronder een overzicht van alle actieve bloggers op Alles over Marktonderzoek.

Lees alle blogs
Claudia de Graauw
Claudia de Graauw

Claudia de Graauw voert sinds 2010 effectmetingen en andere onderzoeken uit vanuit haar eigen onderzoeksbureau in de culturele sector. Zij helpt overheden, culturele organisaties, maar ook onderwijsorganisaties en andere non-profitorganisaties met vraagstukken over doelbereik, effecten van beleid en programma’s. Daarnaast verzorgd zij cursussen waarin zij professionals leert zelf effecten in kaart te brengen.

Lees alle blogs van Claudia de Graauw
Tim Zuidgeest
Marktonderzoekbureau: Unravel Research

Geworteld in de consumentenpsychologie, laat Tim verrassende psychologische principes los in het landschap van het wereldwijde web. Gegrepen door inzicht, gedreven door techniek. Tim is co-founder van Unravel Research. Unravel Research past neuromarketing toe in drie fundamentele vertakkingen binnen marketing: reclame, productverpakkingen en online usability.

Lees alle blogs van Tim Zuidgeest
Durk Bosma
Marktonderzoekbureau: Inzicht & Impact

Durk Bosma is marktonderzoekspecialist. Met zijn bedrijf Inzicht & Impact helpt hij opdrachtgevers met het effectief en efficiënt inzetten van marktonderzoek. Hij is co-auteur van het standaardwerk ‘Wat is de vraag?’, over hoe je marktonderzoek zo opzet dat het precies antwoord geeft op de juiste onderzoeksvragen. Hij is als kerndocent verbonden aan Beeckestijn Business School.

Lees alle blogs van Durk
Roely Graman
Marktonderzoekbureau: Almere Marktonderzoek Advies

Roely Graman, directeur van Almere Marktonderzoek Advies (AMA). Zij ondersteunen organisaties o.a. op het gebied van klant-, product- en medewerkersvraagstukken, in zowel business-to-business als consumentenmarkten. De resultaten van onderzoeken leiden tot advies op het gebied van strategie, positionering, processen, producten en diensten, communicatie en segmentatie. AMA beschikt over ruim 20 jaar ervaring (sinds 1997).

Lees alle blogs van Roely
CheckMarket
Marktonderzoekbureau: CheckMarket

CheckMarket is een enterprise enquêteplatform met een brede waaier aan professionele diensten. Ruim 10.000 gebruikers in meer dan 150 landen gebruiken de CheckMarket tool om feedback te bekomen van klanten, werknemers, bezoekers, enz. Het team van CheckMarket blogt over marktonderzoek, Net Promoter Score en handige tips voor het maken van doeltreffende enquêtes. Meer info? Neem een kijkje op nl.checkmarket.com.

Lees alle blogs van CheckMarket
Eelco Markensteyn
Marktonderzoekbureau: EM Onderzoek

Eelco Markensteyn blogt over eigen ervaringen, bespiegelingen op de wereld van het marktonderzoek, leuke trends en ontwikkelingen of andere wetenswaardigheden. Meer weten over Eelco? ga naar www.emonderzoek.nl. EM Onderzoek is lid van het Onderzoekerscollectief.

Lees alle blogs van Eelco
Jeroen Claessens
Marktonderzoekbureau: Alert Marktonderzoek

Jeroen Claessens is directeur bij Alert Marktonderzoek, een onafhankelijk marktonderzoeksbureau voor Nederland en België. Alert stelt organisaties centraal bij het opzetten en houden van marktonderzoek. Hun klantgerichtheid uit zich in heldere communicatie, transparantie en een helder en gedegen onderzoeksresultaat met heldere adviezen.

Lees alle blogs van Jeroen
Reinoud Bliek
Marktonderzoekbureau: Linkin Business

Reinoud Bliek is actief met Linkin Business (2007) waarbij zij waardevolle inzichten geven aan organisaties, bedrijven en ondernemers die onderbouwd naar de volgende fase willen met hun afdeling of bedrijf. Bovendien is hij sinds 2015 ook mede-eigenaar van social media bureau Kickstart Your Social Media waarmee zij campagnes, producten en bedrijven boosten door het structureel overnemen van deze activiteiten.

Lees alle blogs van Reinoud
Walter Limpens
Marktonderzoekbureau: Neurensics

Walter heeft na zijn studies sociale psychologie en bedrijfskunde aan de wieg gestaan van Neurensics. Je kan hem alles vragen over gedragspsychologie, Nudging en keuze-architectuur. Maar ook over de impact van marketing op ons brein en hoe je dat kunt onderzoeken.

Lees alle blogs van Walter
Drie offertes?
U zoekt een marktonderzoekbureau? Gebruik onze gratis Offerte Service.
Onze deskundige en ervaren experts vinden drie geschikte marktonderzoekbureaus die met uw onderzoeksvraag aan de slag gaan.
Ontvang gratis 3 offertes
Gebruikers offerte service
Steekproef calculator
Alles over Marktonderzoek heeft voor ueen calculator ontworpen, waarmee ueenvoudig de steekproefgrootte voor uwonderzoek kunt bepalen.
Start de calculator
Topbureaus

Onze professionele partners