Research2concepts

Telefoon:06-30381091

E-mail adres:research2concepts@gmail.com

AoM Ranking:

Research2Concepts is prijsvechter op het gebied van marketing intelligence consultancy en marktonderzoek. Werkt voor A-merken, ondernemers en kan ook van dienst zijn bij onderzoeksopdrachten voor startups.
Wilt u écht inzicht  in KPI’s, klanttevredenheid,  Net Promotor Score of marktpotentieel tegen redelijke tarieven ? Wij helpen u graag een stap verder. Met database analyse en desk research, opinie-onderzoek en marketing consultancy. Neem contact met ons op !
We sparren met u over feedback onderzoek, de inrichting van een onderzoeksplatform of benchmarks met uw concurrent. Of over verbetering van uw concept, propositie of proces met onze PromotorDrive® methode.


MARKTONDERZOEK VALT OF STAAT MET  INTERPRETATIE VAN RESULTAAT!


7 goede redenen om ons te kiezen:

  1. Hoge kwaliteit door 20 jaar ervaring in marketing intelligence, marktonderzoek en NPS
  2. Heldere actieplannen & adviezen. Direct bruikbaar voor uw business case
  3. Veel desk research reeds beschikbaar. Wij combineren resultaten uit in- en extern onderzoek met data-analyse tot geheel nieuwe inzichten.
  4. Slimme ideeën voor  uw research portfolio.
  5. Visueel aantrekkelijke presentaties
  6. Een scherp aanbod via of van ons: Gegarandeerd lage uurtarieven
  7. Gereduceerde tarieven voor hulp bij onderzoek aan afstudeerstudenten in uw organisatie!

 

 
Bedrijfsgegevens

Postadres:Karensstraat 17
 6121ZB
 Born

Provincie:Limburg

Land:

Lid MOA:Nee

Research Keurmerk Groep:Nee

MOA gouden standaard:Nee

Gebruikt Onderzoek filter:Nee

 
geen film
 
Contactpersonen

Ralph
Managing partner
Telefoon:
E-mail adres: research2concepts@gmail.com

 
Panelfaciliteiten
 
Branches

Advertising, Beleidsonderzoek, Durables, Fast moving consumer goods, Overige zakelijke dienstverlening

 
Referenties

 
Typen onderzoek

Communicatieonderzoek, Evenementen onderzoek, Haalbaarheidsonderzoek, Imago-onderzoek, Klanttevredenheidsonderzoek, Lezersonderzoek, Medewerkerstevredenheidsonderzoek, Mediaonderzoek, Naamsbekendheidonderzoek, Omnibusonderzoek, Prijsonderzoek, Productonderzoek, Tevredenheidsonderzoek, Verpakkingsonderzoek, Vrijetijdsonderzoek, website-onderzoek, Woningmarktonderzoek

 
Onderzoeksmethoden

Deskresearch, Diepte-interview, Face-to-face onderzoek, Kwalitatief onderzoek, Net Promoter Score, Observatie en registratie, Online onderzoek, Panelonderzoek, Schriftelijk onderzoek, Social Media marktonderzoek, Telefonisch onderzoek

 
Reviews

Helpt u ons? Dan helpen wij u!

Door maar 5 vragen in te vullen, helpt u ons om de website te verbeteren
én maakt u kans op een waardebon van €25!