Inzicht & Impact

Bezoekadres:Zuid-Hollandlaan 7
 2596AL, Den Haag
 Plan je route

Provincie:Zuid Holland

Land:Nederland

Telefoon:0614232441

E-mail adres:durkbosma@inzichtimpact.nl

Website:http://www.inzichtimpact.nl/

AoM Ranking:

​Succesvol marktonderzoek beantwoordt de juiste vragen op een heldere en inspirerende manier. Inzicht & Impact helpt opdrachtgevers om marktonderzoek succesvol in te zetten.

We doen dat op 3 manieren:

- Uitvoeren van kwantitatief en kwalitatief onderzoek

- Ondersteuning & advies voor marktonderzoekers en marketeers

​- Trainingen en workshops

 

Goed marktonderzoek helpt marketeers om de juiste keuzes te maken. Zo simpel is het. En daarvoor heeft de marketeer 3 dingen nodig:

- Richting: weten waar hij naar toe wil, de juiste keuzes kunnen maken

 

- Inspiratie: weten hoe hij er moeten komen

- Energie: het enthousiasme om aan de slag te gaan en anderen mee te krijgen

Oftewel: Inzicht & Impact. We helpen organisaties om helder en inspirerend inzicht te krijgen. In de doelgroep, hun gedrag en de behoeften die leiden tot dat gedrag. En dit inzicht te brengen op een impactvolle manier.

 

 
Bedrijfsgegevens

Postadres:Zuidhollandlaan 7
 2596AL
 Den Haag

Provincie:Zuid Holland

Land:Nederland

Lid MOA:Ja

Research Keurmerk Groep:Nee

MOA gouden standaard:Nee

Gebruikt Onderzoek filter:Nee

 
Faciliteiten

 
Contactpersonen

Durk Bosma
Marktonderzoek specialist
Telefoon:
E-mail adres: durkbosma@inzichtimpact.nl

 
Panelfaciliteiten
 
Branches

Advertising, Automotive, Bank- en verzekeringswezen, Bouw/woning, Fast moving consumer goods

 
Referenties

 
Typen onderzoek

 
Onderzoeksmethoden

Deskresearch, Diepte-interview, Face-to-face onderzoek, Groepsdiscussie, Kwalitatief onderzoek, Net Promoter Score, Observatie en registratie, Online onderzoek, Panelonderzoek, Schriftelijk onderzoek, Social Media marktonderzoek, Telefonisch onderzoek

 
Reviews

"Marktonderzoek is nog te vaak slechts toetsing en wordt te laat ingezet…" 

Als Durk dat zegt… dan pak je tussen de regels door de visie van Durk op ons vak. En z’n frustratie… En de reden om een eigen bureau (Delta Marktonderzoek, voorheen DBMI) te starten. Hoe gaan marketeers, managers met marktonderzoek om? Door hen te laten zien wat insights en ‘cijfers’ bieden, wat ze verduidelijken, dan levert dat pure kennis op vindt Durk. Maar, als marktonderzoek dien je altijd nog een extra slag te maken voor je opdrachtgever. Wat dan? Zorg dat je patronen en structuren voor je opdrachtgever zichtbaar maakt. De effectiviteit van marktonderzoek is voor Durk dan ook iets om direct mee aan de slag te kunnen. Durk maakt onderzoek praktisch. Dat blijkt ook uit zijn (studie)boek dat hij samen met zijn oud-werkgever Erik de Kort heeft geschreven, getiteld “Wat is de vraag”.Juryrapport MOAwards

Ilse Schoenmaker
MARE
11-09-2017

Durk beheerst de theorie en praktijk van marktonderzoek en dat zie je terug in zijn training Kwantitatief marktonderzoek. Inspirerend en zeer verhelderend!’  (Ilse Schoenmaker, Research Director, MARE)

Helpt u ons? Dan helpen wij u!

Door maar 5 vragen in te vullen, helpt u ons om de website te verbeteren
én maakt u kans op een waardebon van €25!