Mystery shopping

Hoe mystery shopping uw medewerkers beoordeelt

Mystery shopping biedt een unieke blik op de klantervaring door een mystery shopper die het consumentenproces doorloopt. Deze shopper gebruikt vooraf opgestelde scripts en evaluatieformulieren om aspecten zoals klantgerichtheid, faciliteiten en commerciële vaardigheden van medewerkers te beoordelen. Dit kan zowel in persoon, online als telefonisch. Het doel is om de effectiviteit van uw inspanningen te meten en te verbeteren.

Twee specialisten mystery shopping

Wij adviseren de volgende specialisten in mystery shopping:

– Right Marktonderzoek
Offerte voor mystery shopping

Op zoek naar een ervaren marktonderzoekbureau voor mystery shopping? Wij koppelen u aan drie onderzoeksbureaus die passen bij uw specifieke behoeften. Vraag nu drie gratis offertes aan.

Ontvang gratis 3 offertes
Het belang van mystery shopping

Mystery shopping is cruciaal om klanttevredenheid te verbeteren. Het biedt objectieve inzichten in de klantbeleving van uw service en personeel. De voordelen zijn:

  • Verbetering van uw propositie door inzicht in klanttevredenheid.
  • Extra motivatie voor medewerkers door het delen van resultaten.
  • Inzicht in de effectiviteit van trainingsprogramma’s en beleidsmaatregelen. Met deze resultaten kunt u de klantgerichtheid en servicekwaliteit van uw personeel gericht verbeteren.
Activiteiten van mystery shoppers

Mystery shoppers voeren diverse taken uit om een realistisch beeld van de klantbeleving te krijgen, zoals:

  • Beoordelen van productaanbod en winkelindeling.
  • Informatie inwinnen bij een bank over een lening.
  • Terugbrengen van goederen in een winkel.
  • Ervaren van de dienstverlening in een hotel.
  • Beoordelen van communicatiematerialen en diefstalpreventiemaatregelen in winkels.
Mystery Calling

Bij mystery calling wordt het telefonische verkoopproces onderzocht. Mystery callers gebruiken een script om aspecten zoals de snelheid van het opnemen van de telefoon, de sfeer van het gesprek, en de correctheid van de informatie te beoordelen.

Mystery e-mailing

Mystery e-mailing betreft het aanvragen van offertes per e-mail en het beoordelen van de telefonische follow-up. Dit geeft inzicht in de reactiesnelheid, vraagstelling, en klantvriendelijkheid van de gesprekken.

Mystery shopper website analyse

Deze analyse test de gebruiksvriendelijkheid en klantgerichtheid van websites. Het is essentieel in een tijd waarin de meeste zoekopdrachten naar producten en diensten online beginnen.

Drie offertes?
U zoekt een marktonderzoekbureau? Gebruik onze gratis Offerte Service.
Onze deskundige en ervaren experts vinden drie geschikte marktonderzoekbureaus die met uw onderzoeksvraag aan de slag gaan.
Ontvang gratis 3 offertes
Gebruikers offerte service
Steekproef calculator
Alles over Marktonderzoek heeft voor ueen calculator ontworpen, waarmee ueenvoudig de steekproefgrootte voor uwonderzoek kunt bepalen.
Start de calculator
Topbureaus

Onze professionele partners